Sant Cebrià i Sant Pol signen el nou conveni de gestió de la deixalleria de la Vallalta

Divendres, 21 de maig de 2021

Aquest té un termini de vigència de 2 anys, prorrogable, previ acord de delegació per part de cada ajuntament.

L'alcalde de Sant Cebrià de Vallalta, Albert Pla, i l'alcalde de Sant Pol, Albert Zanca, han signat aquest dijous 20 de maig al migdia el conveni de delegació de competències per a la gestió de la deixalleria municipal Punt Verd. Ho han fet acompanyats dels regidors de Medi Ambient d'ambdós municipis, Jordi Marqueño i Isabel Llari.

L'Ajuntament de Sant Pol de Mar va posar en marxa l'any 2008 la deixalleria municipal ubicada a la carretera BV-5128 amb una superfície total de 2.258,62m2 i des de llavors ha donat servei als municipis de Sant Pol de Mar i Sant Cebrià de Vallalta, fos amb gestió directa municipal o bé delegant aquesta al Consell Comarcal del Maresme.

Des d'aquest 2021, la gestió de la deixalleria torna a ser municipal per part de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar i, amb la signatura del conveni, l'Ajuntament de Sant Cebrià delega en l'Ajuntament de Sant Pol de Mar la competència municipal per la gestió i en determina el repartiment dels costos, que és del 61,46% per a Sant Pol i del 38,54% per a Sant Cebrià.

Aquest conveni entrarà en vigor l'endemà de la seva publicació al BOP amb data d'efectes de l'1 de gener de 2021 i el seu termini de vigència serà de 2 anys, prorrogable, previ acord de delegació per part de cada ajuntament.

 

Recordatori del nou horari:

La Deixalleria de la Vallalta té nou horari des de l’1 d’abril:

  • De dimarts a divendres de 9h. a 13h. i de 16h. a 19h.
  • Dissabtes i diumenges de 9h a 14h.
  • Dilluns tancat.
Darrera actualització: 20.05.2021 | 16:42