Servei de defensa del consumidor

Us informem que l’Ajuntament, conjuntament amb la Diputació de Barcelona, mitjançant la signatura del conveni d’adhesió a la  Xarxa Local de Consum, han posat a la vostre disposició un servei d’atenció als consumidors i usuaris amb el qual es pretén atendre les consultes, reclamacions i denúncies  relacionades amb: 

  • Drets i deures dels consumidors i usuaris
  • Serveis de Telecomunicacions: Telefonia fixa, telefonia mòbil, internet
  • Serveis bàsics: Llum, gas, aigua
  • Compra i lloguer d’habitatges  
  • Serveis bancaris   
  • Vehicles  
  • Etiquetatge i garanties de productes
  • Serveis post-venta
  • Assegurances
  • Viatges
  • Etc.

Al servei es pot accedir per dues vies:

  • Les demandes es poden tramitar durant tot l’any, mitjançant el mateix Ajuntament. En horari d’oficina de dilluns a divendres de 09’00hs a 14’00hs i dijous de 17’00hs a 20’00hs. L’Ajuntament, que fa d’intermediari, les fa arribar als tècnics de la Diputació de Barcelona i aquests es posen en contacte amb el ciutadà per tal d’atendre la seva demanda.
  • Periòdicament els tècnics de la Diputació de Barcelona visiten el municipi amb la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor. Els tècnics atenen directament de manera personalitzada aquelles qüestions o dubtes relacionades en l’àmbit de Consum.

És un servei obligatori:

No

Oficina municipal d'informació i defensa del consumidor

Carrer Centre, 27 - 08396 Sant Cebrià de Vallalta - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 631 024
Fax: 937 630 219
Adreça electrònica: st.cebria@diba.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9hs a 14hs.
D'octubre a juny, dijous tarda de 17hs a 20hs.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 10.05.2024 | 11:24