Servei de defensa del consumidor
Us informem que l’Ajuntament, conjuntament amb la Diputació de Barcelona, mitjançant la signatura del conveni d’adhesió a la Xarxa Local de Consum, han posat a la vostre disposició un servei d’atenció als consumidors i usuaris amb el qual es pretén atendre les consultes, reclamacions i denúncies relacionades amb:
- Drets i deures dels consumidors i usuaris
- Serveis de Telecomunicacions: Telefonia fixa, telefonia mòbil, internet
- Serveis bàsics: Llum, gas, aigua
- Compra i lloguer d’habitatges
- Serveis bancaris
- Vehicles
- Etiquetatge i garanties de productes
- Serveis post-venta
- Assegurances
- Viatges
- Etc.
Al servei es pot accedir per dues vies:
- Les demandes es poden tramitar durant tot l’any, mitjançant el mateix Ajuntament. En horari d’oficina de dilluns a divendres de 09’00hs a 14’00hs i dijous de 17’00hs a 20’00hs. L’Ajuntament, que fa d’intermediari, les fa arribar als tècnics de la Diputació de Barcelona i aquests es posen en contacte amb el ciutadà per tal d’atendre la seva demanda.
- Periòdicament els tècnics de la Diputació de Barcelona visiten el municipi amb la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor. Els tècnics atenen directament de manera personalitzada aquelles qüestions o dubtes relacionades en l’àmbit de Consum.