Servei de teleassistència domiciliària

És un servei destinat a millorar la qualitat de vida de les persones, facilitant que puguin viure a casa, amb independència, seguretat i tranquil·litat amb l'objectiu de facilitar la intervenció immediata davant de crisis personals, socials o sanitàries.

Permet entrar en contacte, davant una situació d'emergència, les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any amb professionals preparats per donar resposta a les seves necessitats. El servei consta d’un equip mòbil d’assistència, amb coneixements bàsics dels serveis socials, primers auxilis i petits arranjaments domèstics, que es desplaça al domicili de l’usuari per donar resposta en cas de necessitat.

Va adreçat a aquelles persones amb un nivell d’autonomia limitat i amb dependència a causa de l’edat o del seu estat físic, que essent capaces d’utilitzar correctament el servei, viuen soles o amb persones que no poden atendre-les de manera continuada i suficient. Al respecte, indicar també que es valorarà la situació de salut i econòmica de cadascuna de les persones ateses.

Caldrà sol·licitar entrevista personal amb la treballadora social per realitzar una avaluació de la idoneïtat o no de la prestació del servei, ja sigui adreçant-se directament a les oficines municipals o via telèfon.

Servei gratuït.

Gestionat per l'Àrea de Benestar Social de l’Ajuntament conjuntament amb Creu Roja i Diputació de Barcelona.

Educadora social

Av Maresme, 21 local 2 - 08396 Sant Cebrià de Vallalta - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 934 033 921
Adreça electrònica: scvl.serveissocials@stcebria.cat
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.11.2020 | 10:27