És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
Requisits previs
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
Altra informació d'interès
L’Ajuntament trametrà la sol•licitud a l’òrgan competent de la Generalitat, el qual emetrà l’informe en un termini de dos mesos, i el farà arribar a l’Ajuntament que, alhora, el notificarà a l’interessat.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit:
• En el supòsit d’haver tramitat una llicència d’obres i haver efectuat ja el control preventiu en matèria d’incendis.
• En el supòsit que una activitat, sense ser modificada, canviï de titularitat i ja disposi d’aquest control preventiu en matèria d’incendis.
La taxa que estableixi l’ordenança fiscal.
Prèviament a l’inici de l’activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia.
La persona fÃsica o jurÃdica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Teniu disponible l'enllaç al formulari a la columna dreta del trà mit
Requereix autenticació